Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zarejestruj się w sklepie i rób zakupy ze stałym rabatem!
- Strefa klienta
- Koszyk ( 0 )

-
Często zadawane pytania
JAK KUPOWAĆ?
TAK. ZDECYDOWANIE!
Dostarczamy za pomocą kurierów i firm logistycznych bezpośrednio pod adres, do paczkomatu lub punktu odbioru.
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY TOWAR W SKLEPIE?
Oczywiście tak. Każdemu z naszych klientów, czyli konsumentów przysługuje prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
DLACZEGO NIEKTÓRYCH PRODUKTÓW NIE MOGĘ ZAMÓWIĆ Z PŁATNOŚCIĄ PRZY ODBIORZE?
Wiele naszych produktów jest wykonywanych lub sprowadzanych na zamówienie. W takich przypadkach wymagana jest przedpłata lub zaliczka 40% wartości zamówienia. Resztę zapłacisz przed odbiorem przelewem lub przy odbiorze, firmie kurierskiej(jeśli kwota nie przekracza limitu)
- zakupy dokonasz zarówno z rejestracją w sklepie jak i bez.
- przejrzyj kategorie sklepu i wybierz interesujące Cię produkty - przy każdym produkcie są opisy
- dodaj produkt do koszyka(możesz kontynuwać dalej przeglądanie)
- jeśli już zamówienie jest skompletowane, przejdź do koszyka( prawy górny róg)
- następnie, po sprawdzeniu koszyka i wybraniu formy płatności i dostawy przejdź do kasy i zrealizuj swoje zakupy
- zakupu możesz dokonać również telefonicznie (tel: +48 660 493 014 godz. 9.00 - 17.00 w dni pracujące)
TAK. ZDECYDOWANIE!
- nasz sklep posiada certyfikat SSL co daje Tobie bezpieczeństwo w poruszaniu się po sklepie i wszystkich czynności i płatności
- Twoje zakupy są zabezpieczone przez TRUSTED SHOPS do kwoty 10.000 zł na wypadek braku realizacji nieanulowanego zamówienia
- jesteśmy legalnie działającą i zarejestrowaną firmą w Polsce. Sprawdź tu.
Dostarczamy za pomocą kurierów i firm logistycznych bezpośrednio pod adres, do paczkomatu lub punktu odbioru.
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY TOWAR W SKLEPIE?
Oczywiście tak. Każdemu z naszych klientów, czyli konsumentów przysługuje prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
DLACZEGO NIEKTÓRYCH PRODUKTÓW NIE MOGĘ ZAMÓWIĆ Z PŁATNOŚCIĄ PRZY ODBIORZE?
Wiele naszych produktów jest wykonywanych lub sprowadzanych na zamówienie. W takich przypadkach wymagana jest przedpłata lub zaliczka 40% wartości zamówienia. Resztę zapłacisz przed odbiorem przelewem lub przy odbiorze, firmie kurierskiej(jeśli kwota nie przekracza limitu)